11 November 2010.

Shulululu Vänner!


Nu har jag varit ledig sen i tisdag och det känns. Fick ju in den där vanan att gå upp och jobba, så känner mig lite rastlös nu. Men imorgon är det dags igen.. Siwan ringde och sa att klockan 12 ska vi vara där. Yeey! Asså ni tycker säkert att jag är helt knäpp i bollen, men jag älskar mitt jobb! Visserligen har vi inte börjat jobba på "riktigt" än, är ju bara förberedelserna och så just nu. Men ändå.. Jag ÄLSKAR MITT JOBB ! =)
Idag ska vi åka hem till familjen Tjernberg/Holmgren och hälsa på den lilla prinsessan Alexandra. Självklart hennes storasyster Prinsessan Elina också. Vi ska åka och köpa nåt fint till dom båda innan vi åker dit.
Fast en nackdel är att jag inte kommer kunna gosa så jätte mycket med lillan då jag är dunder förkyld. Vill ju inte att hon ska bli sjuk eller så.. Men kan ju klappa och se.. =) Haha..
Tvättmaskinen är redan i full gång och snart ska jag ta mig ann våra golv. Dammsuga och torka dom lite. Sen får det bli en promenad med Stich. Eller kanske ska ta det först? Han lär ju vara ganska så kissnödig..
Jaja...

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

rolig tröja=) aa hon är söt=)

2010-11-11 & 13:53:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Sandra♥

Sv: Okej :)

2010-11-11 & 15:15:56
URL: http://somestjarna.blogg.se/
Postat av: Sandra♥

Sv: Jo det är bara bra :) sj?

2010-11-11 & 15:49:50
URL: http://somestjarna.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback