Går inte utan dig..

Är super trött verkligen! Men kan inte sova.
Det är ett problem jag har. Jag kan inte sova om jag är ensam nu förtiden. Tror att det är för att jag blivit så van med att sova med Pälsk varje natt. Så nu när han jobbar natt så kan jag inte sova. Eller jo, men jag somnar i typ max 30 min, sen vaknar jag och är vaken en stund,somnar om,vaknar... Så håller jag på tills han kommer hem. Vet inte varför det blivit såhär, men jobbigt är det. Går verkligen inte sova ordentligt när jag inte har honom brevid mig..
Kom hem nu Älskling! Jag är trööööööt!!

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

jo de e bara bra med mig :) sjdå?:)

2010-12-16 & 01:54:23
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Yes, helt underbart :D

allt bra idag då? snöar det lika mycket hos

dej som här? värsta jävla snöstormen?? :O

2010-12-16 & 08:00:45
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback