27 December 2012.

Först och främst vill jag säga
GRATTIS TILL MINA UNDERBARA FÖRÄLDRAR SOM FIRAR 21ÅR I BRÖLLOPSDAG IDAG ! =D

Såå... God morgon!

Har tagit mig en sovmorgon idag. Men när jag vaknade så gick jag upp och tog mig en dusch. Ska göra mig lite frukost snart som idag kommer bestå av julmat. Tar den aldrig slut ?! Tycker vi fortfarande har lika mycket i kylskåpet som vi hade på julafton.. =/
Gårdagen hos mormor blev jätte mysig. Fick en jätte fin tub halsduk av mormor och vi åt gott. Var kul att träffa mina kusiner. Inte varje dag man träffar dom.
När folket skulle åka till sjukhuset och hälsa på morbror så stanna jag hemma hos mormor och tog hand om disken. Tobbe och Sebbe, mina två kusiner stannade också kvar. Dom skulle åka och hälsa på sin pappa/min morbror idag.
Bestämde mig för att jag ska åka med mamma och mormor nu i veckan och hälsa på honom..Tror det kommer kännas rätt att göra det.
Idag ska jag jag iväg med mamma,Anna + tjejerna(Elina och Alexandra) och shoppa på mellandagsrean. Weei.. Åker vid 12, så kanske hinner skriva innan dess.
Nä, nu är jag hungrig!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: naj gud vad jobbigt!!

2010-12-27 & 10:13:08
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ojdå, det kanske inte var så bra eller hur man ska säga. men hoppas på det bästa!<3

2010-12-27 & 11:18:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback