26 December 2010.

Vill ni veta en sak ??
Vi har skaffat ny dator !!! =) Weeei...

Igår åkte vi ut bland resten av galna shoppare och köpte oss en ny dator. Den här gången fick jag som jag ville. Det blev en laptop denna gång. Så mycket smidigare tycker jag. Blev en Packard Bell från Media Markt. Där var det nå sjukt med folk. Vi stod i kö i säkert 1 timme.. Haha, var lite smått galet..
Julen då ? Jo den har varit toppen. Jätte mysigt med massa mat och julklappar. Tomten kom på besök på julafton också. På Julafton hade vi min familj,Pälsk´s pappa,Anna med sin lilla familj (Elina,Alexandra o Sebbe) och sen Lisa. Så det var fullt hus här. Men mysigt hade vi.
Igår var vi efter vår shopping hemma hos farmor och åt ännu mer julmat och fick julklappar.
Idag väntar mormor..
Lovar att jag ska lägga upp lite bilder på det jag fick sen. Orkar inte göra det nu .
Julen har varit toppen, men trots det även lite tårar och oro. Min underbara morbror fick nämligen dan innan julafton en stroke och hjärnblödning. Så mitt i all julmys så har det funnits en oro.
Idag ska vi som sagt till mormor och dit kommer även mina kusiner. Tycker så synd om dom och mormor. Men dom är alla starka och Morbror Gunnar kommer grejja det här. Han är lika stark han!!
Ska krama om mina kusiner så hårt jag bara kan och säga att det kommer gå bra..
Min älskade morbror! Snälla, lämna oss inte!


Nu hade jag tänkt plocka lite här hemma. Syns att det har varit nånting här. Står  glas och ligger saker överallt.
Vi hörs senare kanske.

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA !

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

s: jo jag hade en bra jul du då? :D

2010-12-26 & 09:38:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: MADDES

usch vad hemskt med en stroke. Hoppas han återhämtar sig!!

2010-12-26 & 22:02:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback