22 December 2010.

Nu undrar ni säkert vart jag hållit hus dom senaste dagarna.
Jo för det första så jobbade jag ju hela helgen,för det andra så har vår dator nu lämnat oss för gott. Han orkade inte mer. Så nu är vi datorlösa. Har fått låna över mammas laptop tills idag, för sen imorgon och under julen kommer jag inte ha tid att sitta här iallafall.
I mellandagarna ska vi ut och kolla efter en ny dator. Blir nog en laptp den här gången. För verkar som att jag fått över Pälsk på min sida om att en laptop är smidigare. ;P


Idag är jag uppe med tuppen. För klockan 12.00 kommer min far och hämtar mig och ska köra mig till Cafét. Men ska inte jobba.. Nej, det är så att vi ska iväg och käka julbord Kaknästornet. Min ena chef äger tydligen resturangen där på Kaknäs. Eller nåt sånt. Så klockan 13.04 ska vi ta tåget från Märsta. Ska bli så mys. Mitt första julbord med ett jobb.
Ska äta tills jag spricker. =P Haha...

Innan jag åker måste jag leta fram några kläder att ha på mig på julbordet och sen så hade jag tänkt o städa lite inför julafton. Måste ta lte idag. för annars kommer jag aldrig hinna. Imorgon kommer jag vara för stressad av att handla maten och dom sista julklapparna. Så om jag hinner idag så ska jag ta en sväng om med dammsugaren.

Men nu ska jag göra mig lite frukost. Hörs kanske senare, annars säger jag redan nu

GOD JUL PÅ ER ALLA ! =D

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. lungt :)

jo det är bra själv ?<3

2010-12-22 & 10:19:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: MADDES

God morgon :)

2010-12-22 & 10:35:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback