2 December 2010.

Gooder Morning Folks!

Det där med sovmorgon var ju bara att glömma.
När Pälsk gick upp vid 06.10 så vaknade såklart jag och var riktigt pigg. Så typiskt när jag planerat en sovmorgon.
Men lite bra var det att jag gick upp för vem gästade Vakna! alldeles precis om inte Kat Von D ! Ni vet tatuerings bruden från Miami Ink & LA Ink.. Just love her! Så lite bra var det ju att jag skippade min sovmorgon.
Har tänt vårat datumljus och ute är det lika vitt på marken som det varit i ca 1 vecka nu. Men det är dimmigt också. Husen som ligger på andra sidan gatan ser jag inte. Dom brukar vi normalt kunna se ganska tydligt. Men inte denna morgon. Men jaja..
Idag blir det att fixa och trixa här hemma. Ska tvätta,städa lite och kanske julpynta lite mer. Måste ju hitta på nånting att göra nu om dagarna när jag inte längre jobbar den hel tiden jag gjorde innan.
Ska nog ta mig ett pass på motionscykeln och kanske ett dans pass också under dan.
Men nu ska jag krypa ner under täcket i soffan igen en stund och se klart på Vakna!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt :D

2010-12-02 & 09:29:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jag ska jobba, själv?

2010-12-02 & 09:38:45
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Åh vad kul! :D

Hon är så sjukt fin! :o

2010-12-02 & 11:09:02
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback