10 December 2010.

Morgon !


Fredag idag då. Men vet inte om det kommer bli en så himlans kul fredag.
Pälsk är som vanligt iväg och jobbar, men när han kommer hem så ska han bara hem och byta om o så för att sen kila iväg på julbord med jobbet vid 18 tiden. Så jag kommer med andra ord sitta ensam hemma i stort sätt hela dan från och med nu. För man vet ju aldrig hur sent det kan bli när man är iväg på julbord.
Trist att sitta hemma själv, men är väl bara att gilla läget.  Är ju Idol finalen ikväll, vilket passar bra just ikväll. Får bli myspys framför det..

Sen så finns det en person som går mig nå sjukt på nerverna just nu. Asså vad är ditt problem? Man säger inte som du gör, oavsett om det är ett skämt eller inte. Fattar inte vad du tänker med. Man kan ju börja undra hur gammal du egentligen är?! Fattar du inte att jag tar illa upp över all din bullshit?! IDIOT!
För det du går runt och säger är nåt som jag vet inte stämmer. Vad vill du egentligen? Väx upp för fan!!!
Nä nu ska jag göra mig kaffe och gosa ner mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Elli

Varför får inte du följa med?

2010-12-10 & 07:31:34
URL: http://rackarmorsan.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad trevlig, hur gick det igår då? Idag blir det lite träning och sen julklappsjakt på stan. Hur mår du idag annars?

2010-12-10 & 08:45:31
URL: http://slipsens.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback